keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Sossutyttö Lahdesta

Moikkamoi!
Alkuun vois olla ihan kohteliasta kertoo että kuka täällä kirjottelee ja miksi.
Oon Emmi, 21-vuotias toisen vuoden sossuopiskelija Lahdesta. Koska mun suuntautuminen on Sosiaalipedagoginen lapsi- ja nuorisotyö ja mä haluun lastentarhanopettajan pätevyyden, niin mä teen mun suuntaavan työharjoittelun päiväkodissa Brisbanessa. Mun kaverit on luultavasti aivan kyllästyny mun höpöttelyyn jännityksestä ja hämähäkeistä, joten siksi mä loin tän blogin jonne saan ihan rauhassa avautua kaikesta! Mä oon halunnut Ausseihin jo kauan, mutta en ole uskaltanut lähteä. Kyllä mä mietin nytkin joka päivä että tuunko mä selviämään, miks mä teen näin, onko musta tähän, mutta kun kattelee kuvia Brisbanesta ja Ausseista ylipäätään, niin nopeasti unohtuu kaikki turhat pelot!  photo IMG_1176_zps1fbb9436kok_zpssidwrodt.jpg Lähden tosiaan Brisbaneen 7.9 ja harkka kestää 3 kuukautta. Sen jälkeen ei ookkaan mitään tietoa mistäpäin Ausseja mut löytää! Lähtö takaisin on 4.1, koska pitää palata takaisin rakkaiden kissojen luokke ja jatkaa opiskeluita jos haluun valmistua ajallaan. Suunniteltu valmistuminen on kesällä 2017, mutta eihän sitä vielä tiiä mitä Ausseissa tapahtuu..
Yritän kirjoitella tänne monipuolisesti fiiliksiä ja pohdintoja, koska niitä on paljon. Mä lähden ensimmäistä kertaa yksin ulkomaille, ja kevyesti sitten heti maailman toiselle puolelle neljäksi kuukaudeksi - joten voi vaan uskoa kuinka paljon mua jännittää! Englanti ei mikään supervahva oo ja hämähäkkipelko on kova, mutta innostus on korkeella ja Aussit on ollu jo kauan unelma eli enköhän mä kestä.
Kuvat on otettu Gambiassa 2014, aivan huikea reissu!   photo kaumlsi_zpslpdp0gbf.jpg
 photo IMG_1767kokeilu_zpsaqhu3mky.jpg -Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti